Precis kollat klart!

Har tittat på Outsiders på Kanal 5 Play nu en stund, och det handlade om folk som hade olika fobier. Vissa för dinosaurier, utséende och illamående. Var rätt kul att se hon som var HELA 30 ÅR och var rädd att dinosaurier skulle komma och typ käka upp henne och hennes 6 månaders bebis. Hahaha...

Jaja, nu ska jag fortsätta packa upp mina kläder och sen hänga upp mina väskor. Sen är jag nog klar med mitt rum! :D Dock så ska jag ju senare hjälpa mamma med det i vardagsrummet, köket och så där. Tycker det är så skönt att vi har höstlov nästa vecka (nu på måndag alltså) och hela veckan ut! Då har jag tid att verkligen bo in mig ;)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0