Asså guuud :o

Jag hade ju lovat er igår att jag skulle lägga upp en massa inlägg.. men vad händer då? Jo 3 får strömavbrott så alla som hade 3 i mobilen eller som mobilt bredband (inklusive jag) kunde inte sitta vid internet eller ringa osv. osv. :( Jaja, tur för dom att internet funkar idag ialafall, haha ;)
Dagen idag har varit bra och dåligt, på olika sätt. Dålig för att vi har haft idrottsdag i skolan.. men ändå rolig för att jag har fått umgås med mina vänner och så har jag fått Uggs! :D Min mamma är bäst!
Märket är Björndal (Finns b.la på Deichmann sko) och dom kosta 700kr men det är äkta lammull i skorna så det blir supermysigt och skönt, och väl fodrade! Dom hare även bra sula.. om man jämför med vissa uggs som det är typ plast sula på hahahaha. :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0