Bra dag idag, eller? 8D

Min släkt firade ju mig idag, och jag fick ganska bra grejer ändå :D
Utav mormor och morfar fick jag trehundra kronor + en påse Bilar (godis) och yoghurtchoklad.
Utav min morbror (+sambo och barn) fick jag två biobiljetter.. och jag tänkte bjuda syrran eller en kompis på bio och se på Jag saknar dig, den verkar vara superbra? ;)

Det var det jag fick där, sen i torsdags fick jag 500kr utav syrran och hennes sambo, och så fick jag nya kläder utav mamma. Och igår var jag och mamma och köpte nya möbler till mitt rum. Så möbler o0ch kläder blev mammas present, men det gick ju på liksom över 1000 spänn så man kan ju inte säga att det är en dålig present direkt? :3

Nyss var pappa här (och ja, som vanligt ville syrran och hennes sambo också komma, haha :D) och utav pappa fick jag en mick till datorn då jag behövde en. Har vart utan i flera veckor då min sluta fungera och då kunde jag ju inte Skypa eller nånting :( Men nu är ju problemet löst så inget att sucka över!
Fick även en hårddisk utav pappa, suuperliten men som rymmer hela 500 GB. Ser ut som en liten iPhone 4 fast som är lite bredare och något längre. Pappa hade även med sig ett kuvert från farmor och farfar där det låg 200kr i. :D

Sen imorgon kommer jag få utav brorsan (och andra brorsan I guess?) och sen på typ lördag eller något utav min andra syrra. Och nån gång näst-nästa vecka kommer jag få utav min moster och hennes stora familj (hon + man och fyra ungar).

Så nu är jag äntligen en bit på vägen till min lilla älskling!  .(Har redan fått 1200). Vill ju ha en Canon EOS 500D..




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0