Godkväll :D

Ja, jag trodde helt ärligt att jag skulle uppdatera efter att jag kom hem från IKEA, men då var jag och mamma tvungna och städa eftersom att ett par skule komma och titta på våran lägenhet då vi kanske ska göra ett lägenhetsbyte med dom.. så hann inte riktigt! Och sen när vi hade kommit hem igen efter att ha tittat på deras, så skulle vibörja montera ihop mitt skrivbord och min datastol, och en massa annat.. så blev inget inlägg heller :(
Men bäst av allt är ju ändå att jag kommit i ordning i mitt rum nu? :D Nytt skrivbord, ny skrivbordsstol, nya växter, nya fotoramar, nya förvaringslådor.. allt! :D Sen har vi även möblerat mitt rum lite. Flyttat sängen,kattstälningen och byrån med Tvn bland annat. Åh, kan knappt vänta tills imorgon! Känner mig verkligen taggad, jag vet inte varför egentligen? :3 Nu är det helt städat i hela lägenheten och mitt rum är verkligen K-L-A-R-T :D Och då sitter det ju inte fel med lite presenter, eller hur? ;)
Nu på kvällen har mamma och jag gosat med paprika och dipp, och en massa godis..
Men nu ska jag nog ta och knoppa, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0