Godnatt! ♥

Vill först och främst säga supertack till den fina statistiken idag! Helt otroligt, knappt bloggat nånting och ändå har jag fått över 70 läsare? Ni är guldvärda ♥

Dagen har väl vart ganska bra faktiskt! Efter skolan tog jag bussen hem tillsammans med Hanne och Sean, och sen har jag bara vart hemma. Gjorde två matteläxor vi hade.. Dom ska vara inlämnade på fredag men jag tycker bara det är skönt när man gjort dom i förväg/i tid så slipper man ha den där pressen på sig att man måste göra läxorna när man kommer hem. Någon som håller med mig? ;)

Ja, när läxorna var klara satte jag mig i soffan och titta på TV en stund, älskar Two and a half men! :D Haha..

'IMORGON VAD HÄNDER DÅ ALICE?'
Ja, haha.. Efter skolan imorgon tar jag förmodligen tåget hem till pappa då syrran ska slinga mitt hår. Har fått en ganska så synlig utväxt, och sen har vi ju skolfoto på... Måndag tror jag? x)
Jaja, om jag fortsätter skriva nu kommer jag skriva hela natten, då jag verkligen är på skrivhumör. Så vi får höras imorgon gott folk! ÄLSKAR ER, TACK FÖR STATISTIKEN!

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Läxor suger getpung!

2011-09-14 @ 22:44:31
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: Julia Lahti

följer dig med nu :D

2011-09-14 @ 23:09:23
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0