Längesen!

Hej alla!
Jag har inte kunnat uppdatera er på skitlänge, har vart med massa kompisar osv så har vart rätt tight. Förra veckan var jag på landet med papi & hunden. Vi har plockat körsbär och 5 liter blåbär på typ 45min. awesome. Vi var där hela veckan och kom hem på söndag kväll. Vi svängde in på donken haha för att vi var så hungriga så typ halv elva kom vi hem. Sen nu i tisdags så sov Alexandra hos mig, vi hade skitkul verkligen! Haha vi var ute fett sent på natten och gjorde massa saker så polisen kom o allt. Sen har jag vart med massa andra, vart hos mormor & solat haha, osv :)

Nyss var jag med Linnea. Vi hade feeeett kul vi gick på långpromenad till Clara sen följde vi med henne t bussen o allt, sen gick vi vidare & satt i carre-parken i över en timma. Sen vare fett varmt så vi gick och köpte glass. Hehehe (a)

Om typ 10min ska jag åka till våran familjs kompisar eller hur man ska säga. Så jag har jävligt bråttom och måste fixa mig skitmycket. Men aa, uppdaterar er ikvväll puuuuss


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0