HELLU!

HELLU! :'}

Igår blev det typ inget bloggande, då datorn som jag hade var knäpp, så äntligen sedan när jag kom hem från mamma kunde jag sätta mig vid min egna dator.. men då skulle jag gå ut med hunden , äta mat , fixa andra grejer, så han bara lägga in en bild - på mitt öga XD

När jag skulle lägga mig.. någonstans vid 12 tiden så kände jag att brasan var på i Vardagsrummet..
så jag tog mitt täcke & kudde och la det på soffan. Hämtade laptopen och satte mig i Soffan och kollade på film på datan. Efter när filmen var slut orkade jag verkligen inte att skriva något inlägg.

Idag har jag inte något planerat. Jag ska försöka städa mitt rum, och röja av på mitt skrivbord xd
Men ska sitta vid datorn lite grand först ^_____^


Kommentarer
Postat av: madde

hej din blogg SUUGER ! hejdå ! du borde INTE blogga.. skaffa ett liv för du kan inte blogga det är INTE DIN GREJ ! hejdå ;D

2010-12-30 @ 21:01:49

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0