Mysigt heter det!

Halloj Allihopa!

Idag har jag mest varit hemma, cleanat rummet, bäddat sängen, och röjjt på skrivbordet XD 

NU
sitter jag här, här i Vardagsrummet med brasan som gnisslar och man hör ljudet av riktig JulBrasa. Det är så mysigt med brasan, så jag har tagit hit Täcke och Kudde, och tänkt att övernatta i Vradagsrummet, haha!
Sitter med laptopen bredvid mig och tittar på andras bloggar, och kollar på Ana Gina Show på Svtplay , har inget att göra/titta på, så det fick bli det.

Imorrn på morgonen åker jag till mamma över dagen. Roligare att vara där än att sitta hemma själv. Hos mamma har jag ju ändå söta Kattungen och andra katten, så ska dit ialafall.. Menne.. Jag kommer hem vid ca 16.00 om inte tidigare.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0