27 APRIL! :)

Dagen har varit fantastisk! :D
Det har varit sol hela dagen och jag har vart med mina underbara vänner!
Eftersom att jag går i Musikklass så övar vi nu inför en konsert. Vi ska sjunga sånger från olika länder typ ;s
Haha, jag och Melina ska vara indianer (man ska vara något folkligt eller något som ialafall inte är svenskt)
så vi ska ha fjädrar och konstiga typ "tygklännibgar" på oss. Haha, vi kommer bli fail.
Menmen, roligt kommer det ialafall va!
Vetni, jag har börjat säga ett ord asmycket denna vecka. Istället för att säga t.ex "Gud vad läskigt" så säger jag "Gud vad läsk". Alltså Läsk istället för Läskigt. Varför vet jag inte? ;S jagvet, jag är knäpp.

» Nu ska jag fortsätta redigera bilder och sen blir det natti, pusshej!«

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0