äntligen färdig!

Jepp nu är jag äntligen klar med redigering utav bilderna ifrån landet.
Var på landet i två dagar, och tog över 350 bilder X)
Dock blev jag inte nöjd med alla, men många ;)

Idag efter skolan var det tänkt att jag skulle gå till mammas jobb (10min att gå) för att hon slutade samtidigt som mig så jag kunde få skjuts hem, men då stod hon redan vid min skola X'D
Var ialafall skönt att komma hem efter första skoldagen, vill ha längre lov. Det är ju nu som det är sol dagarna långa, och då vill man ju inte sitta i ett klassrum och räkna matte direkt? :/
Nej. Jag tycker våran rektor ska ändra på schemat lite och göra så vi får mer lov ;)
OBS! Bilderna från landet kommer inte komma i samma inlägg, så ni får hålla utkik. Kommer lite då och då.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0