Awesome :3

Min förmiddag har varit väldigt awesome! ;)
Jag gick upp vid åtta (som aldrig händer annars) och tog en lätt frukost, och sedan blev det lite datasittande. Sedan medans min syrra var ute och sprang så fixade jag mig, och när hon kom hem vid nio så gick vi en promenad, för det är ju LYSANDE SOL! Solen värmde hela min kropp, och vi gick nog i någon timma skulle jag tro, och självklart ttog vi med oss hunden ;)
Vi gick bland hästar, skog, mera skog, och tillslut kom vi ut på en grussväg som gick ända hem. Min hund, Buster, fick vara lös en stor del av promenaden och han älskade det. Han skutta runt och nosade lite överallt, och höll alltid öronen öppna, för vem vet, kanske ville han springa efter något rådjur? ;s
Man såg verkligen att han njöt utav promenaden. Väl när vi kom hem så var både jag och min syster hungriga. Jag hade ju bara ätit lite yoghurt och juice innan vi drog, och hon ingenting. Vi åt en gooood söndagsfrukost ;)
Ägg, två mackor, juice och vaniljte. Kan det bli bättre? :'D

Nu hade jag tänkt att gå ut och fota en stund, hunden ligger på gräset på tomten och njuter utav denna strålande sol. Dags att fota honom lite, och kolla om det finns något annat spännande att fota? Vi får se, kommer snart :'D



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0