Buster ♥

Kunde inte motstå att fota hunden när han låg i det fina vädret. Han njuter utav vårvärmen, precis som jag! :D
Buster
Du kom till min lilla familj när jag var endast sex år. Du var en liten valp med söta ögon. Jag kan tyvärr inte rabbla upp alla fina minen jag har med dig, för det skulle ta upp hela bloggens arkiv. Men några kan jag ju ta upp. Som den gången när det var första dagen du var hos oss, och jag vaknade på natten utav att någon pep väldigt tyst. Då stod Buster vid sängkanten och försökte få ut ett ljud liknande ett skall, men det kom knappt fram något ljud. Bara något väldigt , väldigt svagt. När jag väl bar upp dig i sängen somnade du på min mage. Kunde det bli bättre, för att vara första dagen? ♥
Eller som den gången när du och jag satt längst fram i båten, när pappa körde våran båt, och du helt plötsligt började pussa mig som en galning.Eller som när vi var i Grisslehamn, och pappa nyss köpt en ny pipleksak till dig, och efter trettio minuter hade du bitit sönder den? Jadu, Alla minnen jag delar med dig är någonting jag aldrig kommer glömma, och då menar jag aldrig. Ja, det är sant. Här har vi min bästa vän.

Kärlek, så kallas det.
copyright by alice.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0