Förlåt :/

Förlåt för att jag inte uppdaterat på två dagar :/
På Söndagen kom jag hem från min syrra vid två tiden, och då firade vi min mamma som fyllde år. Efter en stunds fikande så en massa andra som ville fira :D
Så har helt enkelt haft fullt upp. Och i igår när jag inte hann uppdatera var för att vi fick dubbla engelskaläxor och sedan fick vi ett papper med 26 frågor vi skulle ha besvarade dagen efter. Det var assvårt, var matte -.-
Så det var om faktorer och summa,  och kvot, och aa, you name it -.-

Hos min syster var det ialafall sjukt kul. Vi titta på filmer, skrattade åt ingenting och bara hade väldigt kul X')
På morgonen gjorde vi egen juice, blev asgod och smakade exakt som den juice man köper. Men i juicen man köper är det väldigt mycket vatten och sötningsmedel (ellervardetheter) i.
Vi gick även en härlig skogspromenad också efter vi ätit middag (första dagen). Vi gick in på kyrkogården också och det var asläskigt, var som ett hav utav blommor på EN grav, det var METER utav blommor, till en person? :'$

Jag fotade nyss, så ska bara kolla iegnom bilderna så kommer bilderna upp snart :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0