Hellu ^^,

Har inte hunnit uppdatera nånting idag förutom att lägga in en massa bilder. Dåligt utav mig, ellerhur? :'o
Vaknade vid tio utav att syrrn gjort klart en god Torsdagsfrukost :3
Efter frukosten gick hon och jag ut och gick en stund. Vi tog en skogspromenad bland hästar och skog, och berg. Promenaden tog väl en timme eller något sådant, så när vi kom hem var klockan ca halv ett. Då la vi oss i solen en stund. Det var över 18 Grader :D
Efter två timmars solande kom pappa hem från jobbet och Linn (som min syrra heter) var tvungen att börja packa. Hon skulle nämligen ut till vårt landställe, dock åker jag och pappa (inklusive hunden) imorgon eftermiddag.
Vi vet inte riktigt än, men förmodligen blir det imorgon (på dan eller eftermiddagen) eller på Lördag på morgonen :'3
Justja: GLAD PÅSK FÖRESTEN!

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

Älskar din header! :'D

2011-04-21 @ 21:54:17
URL: http://ilyah.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0