Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma. När min nackvärk började gå över bestämde mamma och jag att åka till mormor och morfar, eftersom mormor fyller 63år idag! :')
Haha, vi visste inte vad vi skulle ge, och hann inte riktigt heller, så vi köpte alla ingridienser och gjorde egen Potatis & Purjolökssoppa hemma hos dom. Vi åkte hem till dom och började med maten, medans min morfar låg i soffan pga utav att han har ont i ryggen. Sen när min mormor kommer hem från centrum (hon hade vart och kollat på en ny jacka) så fick hon nästan en chock. Hon trodde verkligen inte att vi skulle stå i hennes kök och laga mat till henne X'D
Det roliga var att hon sa "Vilken överraskning, tack!" och det var då hon lät extra förvånad X)

När vi sedan skulle sätta oss och äta så ringde min morbror på deras hemtelefon oc ville komma hem till dom (och gratta mormor) och även han smakade på soppan och tyckte den var supergod. HAHA, men efter typ en timme så inser han:
Morbror: Juste du fyller ju år idag mamma, grattis!
Min mamma: Vadå, varför kom du då hit? :3
Morbror: Jag kommer alltid hit på Torsdagar och äter, eftersom Anna (som är hans sambo) jobbar till halv tio då varje torsdag.
Haha, och det allra roligaste var att vi hade suttit vid matbordet och pratat om födelsedagar och så vidare och då sa han: Jag ringde brorsan idag, så slipper jag ringa på Söndag så jag inte glömmer.
Men ändå då så kommer han inte på att han har vart hos min mormor (hans mamma) i över en timme och inte tänkt på att hon fyller år. (eftersom vi var ju där för att hon fyllde år.)
Haha, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0