svar på kommentarer.

Svar på kommentar: Naw tusen tack! ♥ Hon heter Tindra och är en blandning mellan Bondkatt och Norsk Skogkatt.
Svar på kommentar: Jepp, tror hon var elva ^^'
Svar på kommentar: Jag heter Alice, ja :)
Svar på kommentar: Ja det borde det göra ;)  Nepp, New Yorker i Upplands Väsby.
Svar på dubbla kommentarer: Japp det är min katt. Lillen (fast han är väldigt musklig) heter han och är en Bondkatt, utekatt (:
Ska jag vara helt ärlig är dessa converse inte mina, utan min mammas. Hon köpte dom för 15år sedan, och har sedan dess sparat dom på kul ;)
Svar på kommentar: Jo, jag är väldigt smal, men inte sjukt smal. Naturligt smal vettu (;

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0