Bara för att liksom ;)

Ska snart hoppa in i duschen men jag tänkte göra detta snabbt! :D
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? För många känns det som..
Vad tycker du om kärlek? Alltså, både bra och dåligt.
När kramade du någon sist? Idag, många gånger.
Saknar du någon speciell person? Yes!
Har du svårt för att bli kär? Nja :3
Är du singel? Jupp
När fick du senast en komplimang? Nyss faktiskt (:

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Dont think so.
Hånglat med nån riktigt ful: Haha nej!
Hånglat med fler än 50 pers: haha nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Don't think so.
Gjort något riktigt dumt? yes!
Gjort något du verkligen ångrar? Flera saker.
Åkt ambulans? Faktiskt inte x]
Gjort nåt olagligt? Asså, kanske xD
Fått din mamma att gråta? Ja :(
Slagit ner någon? Nej, inte min grej riktigt va? x]
Skämts över dina föräldrar? Lite
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, man säger ju inte det om man inte menar det? :P
Tar du droger? Haha nope..
Dricker du? nej, haha
Vilka kläder sover du i? Sov t-shirt och trosor :)
Vad hatar du verkligen? Patetiska människor .__:
Varit kär? Many times.
Är du ensam nu? På sätt och vis.
Vill du gifta dig? Ja om jag hittar den rätta 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Haha, mina katter antar jag? ;P
Såg dig gråta? Mamma..
Fick dig att gråta? Minns inte
Du delade en dricka med? Minns inte x'o
Du gick på bio med? Syrran c:
Skällde på dig? Mamma, hahah c:


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? jaa
Köpt någonting? Nope
Sjungit? Självklart ;)
Saknat någon? Alltid.

JAG HAR:
Digitalkamera? OFC ♥
Systemkamera? Yes, eller aa.. systemdigital men funkerar precis som en system.
Telefon på rummet? Min mobil och hemtelen (A)
Egen dator? Aa 
Könssjukdom? Haha, nej. Wtf? xD
Bra kompisar? Dom allra allra bästa ♥


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0