DAGENS!

Dagens vill ha: Nytt iPhoneskal jag hittade HÄR!
Dagens klädsel: Shorts och Linne :)
Dagens frisyr: Bara utsläppt.
Dagens låt: What are words - Chris Medina.
Dagens planer: Rensa i mitt garderob, och typ hela mitt rum. Sedan fixa lite med bloggen och lite sådär! ;)
Dagens saknad: Ella och Polly ♥
Dagens dummaste: Hm, ingen ansålänge? c:
Dagens misslyckande: Jag sa till mamma att "Jag kommer bara rensa mitt rum om jag får detta iphoneskal. Komigen, det är ju billigt!"
Dagens drog: Apelsinjuice, haha!
Dagens godis: Dillchips.
Dagens humör: Är rätt glad, men jag orkar fan inte rensa och allt :/
Dagens citat: Att behålla sina vänner är en större konst än att vinna dom.
Dagens roligaste: Haha, Ella och min mamma XD

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0