Fem fakta o mig x5

5 SAKER JAG INTE VILL VARA UTAN:
iPhonen
Laptopen
Musik
Kameran
Smink

5 UTAV MINA FAVORITFILMER:
My sisters keeper
The Notebook
A Walk To Remember
Sex and the City
Pojken i randig pyjamas - sjukt bra!

5 MATRÄTTER JAG GILLAR:
Pasta carbonara
Pizza, haha ;)
Mcdonalds
Kött och klyftpotatis
Potatisbullar (passar bra som lunch eftersom det är lätt och snabbt)
5 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
Bo/åka på semester/vara aupair i USA
Ha minst 2 katter och hundar
Jobba som fotograf eller veterinär
Ha eget katthem/hundhem
Åka luftballong :D
FEM SNABBA:
Puder eller foundation? Puder, helst mineralpuder.
Tårta eller glass? Glass :D
Hund eller häst? Hund c:
Mjukisbyxor eller jeans?  Mjukisbyxor :*
Dagbok eller blogg? Haha blogg! xD



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0