Godmorgon! :D

Sitter här i mitt rum nu, och har precis fixat mig färdigt.
Förstår inte folk som orkar göra värsta sminkningen direkt på morgonen?
Själv tar jag bara lite mascara, mycket svag ögonskugga (ibland) och ytterst sällan lite puder.. och sen är det klart! :D
Jaja, vi börjar nio idag.. och slutar tjugo i fyra! :(
Efter det ska jag hem till pappa och packa mina grejjer.. såsom smink, kamera, data osv. och sen dra hem till mami ♥ Jag har verkligen saknat alla katter, mest Tyra. Ska bli kul och se dom igen :D

Kommentarer
Postat av: Niles

Dagens blogg är nu avslutad! Kika in och se om det blev du!

http://finalcall.nu/2011/august/tavlin-4-dagens-blogg.html



Om du inte hade turen denna gång så rekommenderar jag att du är med i nästa tävling! Lägg till bloggen på blogglovin så har du koll på när nästa tävling drar igång! Och förresten - Ha en underbar dag!

2011-08-29 @ 11:44:58
URL: http://finalcall.nu

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0