Hur kan det komma sig?

Följ min blogg med Bloglovin
Jag vet, jag ska lägga mig men jag var bara tvungen att kolla vädret först HÄR!
Jag som hade planerat att ligga och sola vid poolen imorgon, och läsa en bok och lyssna på musik. Men nejnej, här ska det bli regn -.- Vi får hoppas att solen tittar fram nånstans runt fem igen men man vill ju inte sola om det regnar? :3 Det blir väl att sitta inne hela dagen då.. Men å andra sidan är det rätt bra för jag behöver verkligen rensa bilder på datorn. Har knappt nå ledigt utrymme på datorn längre :c
Jaja, vi får se hur det blir. Kanske ringer Ajja istället? :)
Hehe :P

Kommentarer
Postat av: nnnn

toppen, själv? (:

2011-08-09 @ 01:57:27
URL: http://nathalieek.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0