• Målat naglarna! •

• Först målar du dina naglar med naglacket du vill ha. Jag tog olika färger för varje nagel..
Låt det sedan torka. Gör olika rörelser med armarna så torkar dom jättefort.
Sedan tar du ett vitt nagellack och gör längst kanterna. Ett tips är att du gör från sida till sida.
Låt det sedan torka. Gör olika rörelser med armarna så torkar dom jättefort.
• När du låtit det torka tar du sedan topplack (genomskinligt nagellack) så det du gjort på naglarna håller längre, och så blir dina naglar även lite glansiga.
Detta var det ända jag gjorde för att få de naglar jag fick!
Jag har aldrig riktigt hadft intresset för att måla naglarna, men nu på sistonde har jag testat att måla naglarna på olika sätt osv. och då har det verkligen blivit ett intresse.
Vad tyckte du om hur mina naglar blev? Kommentera nedan! :)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0