NYA HEADER!

Kom hem för typ två timmar sedan ungefär, jag och mamma har vart hos mammas kompis som ville bjuda oss på middag, så mamma ville att jag hängde med ;)
Så ja, när vi kom hem och jag startat datorn såg jag att jag fått ny header, tack supersnälla Hanna som ville göra en header till mig, gratis dessutom :O ♥
Har velat ha en ny header i åratal känns det som, för det andra trivdes jag inte med eftersom det var ett stort mellanrum mellan headern och inläggssidan/menyn, men nu äntligen har jag fått en :D
Jag vet inte varför, men jag är bara så jävla glad att jag äntligen fått en passande header, och ÄNTLIGEN känner jag att jag känner mig hemma och bekväm med denna blogg, vilket jag inte gjorde förut. Men nu så ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0