Sorry :/

Good Morning People! :)
Jag var med Alexandra typ hela dagen igår, så jag lade tyvärr inte upp de bilderna jag lovat er :/
Ska till mamma idag istället för att jag skulle till henne igår, så ikväll lovar jag att lägga upp bilderna från Grisslehamn c: Haha, har en del förseningar nu. Har inte redigerat klart bilderna från Blidö, Barnfotograferingen eller när jag fotade Alexandra. Så ikväll ska jag bara sätta mig ner med datorn och försöka redigera så mycket bilder som möjligt. Ska rensa och städa mitt rum men ska försöka hinna med så mycket som möjligt! :)

Anyway, inatt sov Alexandra över hos mig. Vi gjorde inte så mycket egentligen. Wille kom, så vi badade lite och sedan låg vi på studsmattan och pratade lite. Haha, vi hade två filtar var och så satt vi med en påse chips ♥


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0