~ 2011 ~

Hur har året 2011 varit för dig? Väldigt bra!
Bättre än förra året? - Det tror jag nog.
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - Grisslehamn och J <3
Har du flyttat under år 2011? - Haha ja, en gata upp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - yesbox.
Isåfall vilken? - typ en massa
Har du kysst en främling? - Inte direkt xd

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - för mycket -.-
Har du hånglat med nån utan att ni var tillsammans? - nope.
Om ja, med vem? - ---
Har du varit kär? - Om jag varit...
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja!?
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Såklart, haha ;)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Hemligt och hemligt..

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Aa tyvärr min gammelfarmor :P
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Think so, ingen aning haha.
varit i slagsmål? - nepp.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - jo, men sen tänker jag att det är bättre att ångra det man gjorde än det man inte gjorde =)
Isåfall vad? - ojoj, det vill ni inte veta.
Har du skämt ut dig? - Jadå..
Har du varit ute en hel natt? - Beror på vad man syftar på.
Har du blivit tagen av polisen? - neeeej!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - HAHA Ja! ;)
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - aa kompisar.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - ***** skola.
har någon varit elak mot dig i skolan? - Om tidigare är svaret jaaa
Har du gjort något framsteg? - Tror det :)
Haft alla rätt på ett prov? - Ja! Senast för två månader sen! :)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Vem gör inte? ♥
Har du förlorat en vän? - Nja..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Yes!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, jag har en hjärna.
Har du ljugit för en bästavän? - jag vet faktiskt inte...
Har du strulat med en kompis pojk-/flickvän? - ja
Har du många killkompisar? - Jadå! <3 :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0