Friday!


YES! Äntligen fredag säger jag bara! Jag tycker alltid att skolveckorna går så snabbt.. vet inte varför?!
Idag efter skolan så gick jag, Linnea och Simman till centrum för att dom skulle köpa en present till en fest :)
Stackars Simman.. när vi var påväg till centrum så halkade Simman och ramlade i slasket med sin nya röda jacka! Fast det kom ingenting på jackan som tur var utan hon var bara lite typ "grusig" (?) på händerna..
Men ialafall i centrum gick vi runt lite och sen mötte vi upp Sean för han hade hunnit springa före från skolan så vi mötte upp honom in the centrum ;) Sen tog vi alla fyra bussen och Simman gick av och jag och Linnea följde med Sean hem! Han har en supersöt kattunge på typ 16 veckor eller nåt, den är såå söt ♥ Busig söt och smal ♥
Vi satt och drack té och snacka, sen typ var vi mest i Seans rum och sådär.. vi hållde på med hans iPad haha.. X)

HAHAHA det var så kul för jag sa till Linnea såhär:

Linnea: Men hur länge ska vi vara där då ungefär?
Alice: Asså jag venne.. men typ högst en halvtimme? ;p
Linnea: Aa men det blir bra! Då hinner jag hem och så.


haha och vi var där i nästan två timmar X)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0