Godmorgon babes!

Hinner inte riktigt skriva värsta inlägget men lite tid har jag ju trots allt. Måste skynda mig att städa rummet lite smått för mammas moster kommer hem till oss klockan ett idag och då vill mamma att det ska vara fint och städat i mitt rum. Sen åker jag ju till pappa idag, så jag ska försöka hinna packa så mycket som möjligt nu på morgonen så jag slipper åka till pappa så sent varje dag.. så jag måste packa mitt smink, hår/hudprodukter, nail-stuff, kameran, några klädesplagg, inför luciatåget imorgon aaand so on ;)

Jaja måste skynda mig nu, haha hörs sen bitches! ;)


Kommentarer
Postat av: Sally

Fin blogg! :)

2011-12-12 @ 18:36:33
URL: http://sallyannie.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0