Min lördag.



Hej allihopa! Haft en bra dag? Det har ialafall jag :D Gick upp vid tio och käka frukost med pappa. Jag hade beställt gröt, ägg och juice. Mihih mycket smarrigt ♥ Sen sprang jag snabbt till badrummet och tog på mi lite mascara och ytterst lite foundation och sedan åkte vi till Väsby. När vi kom fram till syrrans lägenhet var allt redan i lastbilarna, för det var gjort igår på fredagen. Så vi har bärt kartonger från tio till ett typ, hahah ;)

Pappas kompis är här och vi ska göra god middag och så har pappa köpt hem dom där nya Dumle Gingerbread (pepparkaka). Dom var riktigt goda faktiskt! Tror jag ska gå och ta en nu.. mohaha.. och så uppdaterar jag strax igen! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0