Ny vecka.


Yes, kom hem till pappa för cirka tre timmar sedan.
Sen dess har jag packat upp lite av mina saker jag tog med.
Haha jag vet inte hur jag orkar, men jag tar alltid med mig smink, datan, kameran, lite kläder, nagellack, och lite småsaker.. ♥ Men men. Det är ju trots allt inte jag som valt att pendla mellan varje förälder varje vecka. FAST å andra sidan kan man ju säga att det är det, för efter man fyllt tolv år så får man bestämma själv vart man ska bo.. alltså hos mamma eller pappa. Så jag kan lika gärna vara hos min pappa i två måndaer, men det blir ju lite långtråkigt efter ett tag, right?! ;) Skulle sakna katterna för mycket ju..haha.

Vanligtvis brukar vi ju börja halv nio på vardagr förutom på måndagar, men imorgon har vi luciatåg på ett världskänt företag så vi ska vara DÄR kvart över åtta! :O omagash.. jag måste typ gå upp vid sex eller nåt..?
Vi åker ju tio i åtta. Så nu under kvällens gång har jag pysslat med att ta fram lucialinne, manschett och ljus, kläder under (vitt linne och mellanlångt vitt linne) och sådär. Vi har ju lektioner efter så jag måste ju ta med ombyte också :P

Jaja måste gå och duscha nu.. ses! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0