äntligen fredag och sportlov! :D

Japp, nu börjar äntligen sportlovs-veckan för mig. Tycker det är skönt att ha lov.
Dock ska jag inte göra någonting speciellt, utan hade tänkt att bara ta det lugnt.
Har inte alls planerat något att göra, men ska nog ta en lång långpromenad med hunden på morgonen, någon/några gång under lovet. Så härligt att starta dagen med en frisk promenad, och dessutom blir man pigg , och likaså glad.

Idag efter skolan gjorde jag ingenting speciellt. Jag åkte med pappa för att kolla på ny laptop, men vi ska kolla runt på andra butiker innan vi bestämmer oss :')
Jag åt en jättegod Fisksoppa till mat idag, urgott. Imorgon kommer vi ta fram fritösen och göra egna pommes frites. Dom smakar som Mcdonalds, fast godare. Till det kommer vi ha fläskfile.
Efter lunch kommer jag gå ut och fota. Om jag ska fota hunden, mig eller naturen vet jag inte. Blir nog bara naturen, möjligtvis hunden.

DAGENS FACELOOK:



 


Kommentarer
Postat av: Thorfelicia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-17 @ 09:33:33
URL: http://thorfelicia.blogyears.com

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0