dålig update .__.

Hej på er kära läsare :'D

Jag vet, har vart asdålig update på senaste tiden.
Jag har haft tuuusen läxor som behövts göras, och sedan åkte jag ju hem till mamma igår eftersom att början på "mamma's vecka" startat. Kommer troligtvis komma fler än ett inlägg imorgon, men ingenting jag kan lova. Beror på vad jag ska göra efter skolan och så vidare. Ska förmodligen med mamma till hennes kompis , då hon nyss fått en ursöt bebis :'D   Isånnafall, har jag ingen aning när jag kommer hem där ifrån.
Om inte vi åker dit imorgon, kommer vi säkert åka dit på fredagen eller något sådant.

Annars hade jag tänkt dra till Centrum efter skolan med en kompis (nämner inga namn) och först kolla av hur myckjet jag har kvar på Presentkortet från H&M som jag fick i julas ^^'
Tror att jag har 300kr på H&M och 600kr på Kappahl. Hade tänkt kolla vad dom har, kanske får man en tröja eller något med sig hem? :'D
Kommer dock inte bli några smycken, då jag köpte nio par örhängen förra gången, då Ur&Penn ska stänga ner har dom reat ut everything för typ 20kr styck :)

Nu ska jag göra färdigt SO - läxan, sedan sätta på mig en skön ansiktmask. Denna gång med 'Chocolate', och sedan hopp i säng :'D


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0