FREEDAG :'D

Nu har jag kommit hem från skolan.
Inatt hade det snöat en halv meter, så imorse när jag vakna vad det alldeles vitt ute. Man såg inte våra bilar :'o
Det var snöstorm och dom hade inte plogat på våran väg. Så pappa fick gå ut med hans 'snöslunga' och försöka få bort det mesta utav snön. Han var ute i fyrtiofem minuter typ -_-
Sedan när han skottat en stor del utav våran väg kom vi knappt fram ändå. Vi försökte och försökte, och det var mycket nära på att jag inte skulle kunna komma till skolan.
Anledningen också att det var sådant kaos var att ALLA TÅG OCH BUSSAR I HELA STOCKHOLM VAR INSTÄLLDA, ALLA!
T
illslut.. när jag väl kom till skolan, så var det redan 14st som inte kunde komma. En i klassen kom t.ex inte eftersom  INGEN buss gick, och deras bil ville inte åka. Tänk..14st borta!  Så.. vi var bara 16 stycken i klassrummet :'p
Men det var skönt att vi var så få, annars är vi tjugonio :'o

DAGENS FACELOOK:


Well, nu hade jag tänkt att gå ut och fota med systemkameran. Självklart kommer alla bilderna upp direkt på bloggen efter.  ;)
pöws! ;*


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0