Godnatt x')

Nu tänkte jag hoppa i säng så jag orkar gå upp klockan 07.15 imorrn :'o

Imorgon är det ny vecka. Det innebär att början på 'Pappas vecka' börjar. Efter vi slutar skolan åker jag bussen hem till mamma. Sedan packar jag ner laptopen och mitt smink, eventuella kläder och sedan skjutsar mamma mig till pappa. Jag tycker att det är lika mysigt hos båda. Hos pappa bor jag i en stor villa med pool, stor tomt och jag, min pappa och min brorsa bor där. Sedan gillar jag även att bo hos mamma, i våran lilla 4:a på nedre plan, med två vuxna katter och en kattunge. Båda hemmen är lika härliga, på olika sätt.

Nu ska stänga av datorn, och sedan ge katterna mat. Efter det ska jag sussa ;)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0