Klaaar!

Äntligen.
Nu är jag klar med alla mina läxor. Puuuh!
Hade några sidor matte att räkna, och sedan en läxa man ska skriva någon..fånig nyhet x'P
Idag efter skolan gick jag till H&M med en kompis och köpte ansiktsmasker. Jag valde smakerna Choklad och Hallon. :'s

Sedan var jag tvungen att gå till djuraffären för att köpa ett nytt halsband till hunden, eftersom att det andra gick sönder. Det jag köpte var riktigt snygg! Jag har alltid bra smak X'D

Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen. Efter att jag duschat kommer jag lägga upp nya modebilder från H&M. Priser vad allting kostar kommer tyvärr inte att stå med, men allt kommer ifrån H&M och för att hitta kläderna kan man bara gå in på deras hemsida ;)
Så.. Glöm inte att kolla in bloggen om 20 minuter (:  
Annars kommer ni missa något, och det vill ni väl ändå inte? oO'



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0