Natti Natti Everyone x')

Japp, nu tänkte jag hoppa i säng och njuta utav min skönhetssömn.
Jag är hemskt ledsen för dålig uppdatering denna dag, men vi har haft besök nästan under hela tiden.. Och jag ville inte gå ifrån, utan jag ville umgås med dom istället :'s

Imorrn tänkte jag gå upp tidigt. Jag ska städa mitt rum efter frukosten. Hade tänkt rensa lite, lägga de kläder som behövs tvättas i tvättkorgen och så vidare. Efter det hade jag tänkt att fota.. och sedan blir det datorn en stund ;')

Nu ska jag gå och ta bort mitt smink och sedan hoppa i säng.


DAGENS FRÅGA: Någon som vet ett bra ställe att köpa bra ansiktsmasker på ?
Skulle vilja köpa några, alltid skönt med ansiktsmasker!   *tummen upp*

Kommentera vart du köper dina ansiktsmasker eller vart du vet finns bra sådana (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

i h&m finns det bra ansikts masker. 20 kr styck

2011-02-07 @ 18:21:46
Postat av: Anonym

i h&m finns det bra ansikts masker. 20 kr styck

2011-02-07 @ 18:23:08

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0