Puuh..

ÄNTLIGEN! :o
Nu är jag klar med matten, nu kan jag bara slappa resten utav kvällen.
Hade tänkt att lägga in alla bilder från systemkameran, som jag dock inte hann igår, tyvärr.
Har bilder på allt möjligt där, hahah :'p

Jahapp, nu tänkte jag gå och matteboken i skolväskan..vill inte se den, eftersom den tog upp 2 timmar utav min 'ledighet'.
" Kära Mattebok, lös dina problem själv ".

Imorgon efter skolan hade jag tänkt gå in på H&M och köpa nya Ansiktsmasker.  tummen upp för det!
Ska förmodligen vara med en kompis efter skolan, så hon får följa med mig till H&M, haha.


Kommentarer
Postat av: anniepannii ♥

riktigt snygg header har du! :))

2011-02-08 @ 22:24:09
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0