söndag.

Hej Hopp ;}

Idag är det Söndag, och imorgon börjar en ny vecka. Det innebär att "mammas vecka" börjar igen. :'d
Så jag hade tänkt att packa det mesta utav packningen till mamma, redan idag. Det jag behöver med mig är väl typ mitt smink och laptop som jag inte kan packa ner redan nu. Men annars nån tröja osv. som jag vill ha med mig. Ett måste är att ta med kameran, det får jag absolut inte glömma. :'s

I Julklapp fick jag en mycket intressant grej. Det är ett papper gjort av något hårdare material. Där finns det som rött, ja vad ska man kalla det.. röda små korn över hela bilden. Och just där dom röda kornen är, ska man skrapa med hjälp utav en "metallpenna" som följer med. Jag förstår om ni inte heller förstår nånting, men jag kan visa en bild senare när den är klar. :'p


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0