vart tog tiden vägen ? o:

Ojj , vad klockan har gått fort. Känns som den nyss var fyra :O
Fast var ju ute med hunden och sedan fixade jag lite grejjer på datorn.

Anyway, min ena syster och hennes pojkvän kom över en stund. Dom åt middag hos oss, och sedan åt vi semlor. Det är så gott 8') Dock gillar jag inte grädde om det är för mycket, så jag tog bort det mesta :P


Nu hade jag tänkt att kludda lite i Gimp, bild kanske kommer upp sedan om jag blev nöjd. Man vet ju aldrig..

F
ast innan jag börjar i Gimp ska jag nog sätta på mig mjukisbyxor och någon mysig tjocktröja :') bild kommer..

                                                                


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0