YEAY! Äntligen..

Hej x')

Nu har jag gjort lite läxor, och hade tänkt tvätta av mitt smink och så vidrae nu.
Imorgon åker vi skridskor med skolan, och det kommer bli sjukt pinsamt. Okej, visst, jag har gått på konståkning, men ändå pinsamt att åka. Dessutom ska vi åka ute, så det kommer bli jätte kallt och jag kommer nog frysa ganska mycket :s

Efter det ska jag till centrum och köpa en snygg jacka jag hittade. Dock var det en Vår/sommar-jacka, men man måste ju ladda lite ?
Dessutom var det rea, så den är skitbillig. 100 spänn.

YEAY! Äntligen.. kommer det komma en Blogg.se - app för iPhone i Mars. Appen kommer vara tillgängligt i AppStore men vilket datum den kommer ut, har jag ingen aning om. Dock vet jag bara att det är i Mars den kommer komma, dvs om 8-9 dagar, minst. Då kan jag blogga från skolan, kompisar (om inte data finns) och överallt, var jag än är :'D
Såklart kommer det bli bättre update då.

Aja, nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig och uggla på Big Brother på TV11.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0