BÖRJAR 09.30 IMORGON OCH SLUTAR 14.15 x')

.. I'm lovin it, säger jag bara (:
Hoppade alldeles nyss ut från duschen, och mitt hår är fortfarande blött.. fast jag fönat det.
Har gjort lite läxor och sedan pluggat matte.
Har borstat min hund idag, han har sådan fluffig päls att det blir som bollar i hans päls x'd

Idag var jag i skolan klockan 18.00 , jag fick kvarsittning!
NEJ NEJ NEJ! Så är det inte.. utan vi hade Öppet hus på våran skola ikväll.. och om man satt i klassrummet och jobbade i en timme, fick man en timmes sovmorgon x')
Det var sju utav tjugonio som kom, och jag och Nathalie satt och räknade typ 5 tal i matte, sedan hade det gått en timme x'P

Aja, men nu ska jag lägga mig.. Puss på're.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0