FREEEDAG!

Hellü Everyone!

Idag började vi skolan 08.40 , dvs 10min senare än förut, och vi började med Bild.
Var väl sådär, håller iaf på med en jätte fin bild, bilder på bilden kommer förmodligen upp nästa vecka, skulle jag tro :3
Sedan rullade bara dagen på...
Typ halv ett hade vi "fika" så jag tog med mig lite smaskens!

Vi slutade 13.30 som vanligt, på Fredagar 8'D
Skulle möta mamma på Centrum, och handla lite grejer.
Mina smycken bara försvinner jämt, mina örhängen har vart borta i ca 1 månad nu, och igår hittade mamma ett utav örhängerna under soffan, och den andra bredvid min garderob , för mina katter typ busar med dom x'3
H
ar köpt lite nya smycken idag:
 




I Julklapp fick jag iPhone 4G och en ny laptop, bl.a, och nör jag ska föra över mina iPhone-bilder så funkar det inte på något j*vla vis, och min vanliga kamera var hemma hos pappa.  Nu har jag tagit hem kameran hit till mamma, och håller på att föra över bilderna från Julafton ;0
Har inte hunnit med att föra över dom, då jag varit trött och haft mycket i skolan ;3

Så ni vet.. jag kommer lägga in Julbilderna från Julafton b.la idag på bloggen, men då vet ni ialafall att dom är 'försenade' ;'3


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0