H U S D J U R S M Ä S S A N 2 0 1 1!

Hej Allihopa! ;d
Idag fixade jag mig, åt frukost och everything, sedan åkte vi till Husdjursmässan, som ligger på Kistamässan.
Var otroligt roligt. Agility, kaninhoppning, Katt & hundutställningar, ponnyridning, Akvarium med insekter och fiskar, papegojor som åt mandariner, Sedan var det massa stånd där dom såldesaker för katten, hunden kaninen, hästen, musen, marsvinet, råttan, fiskarna och sedan sålde dom Godis också ^^
Jag köpte en Påse med Polkagris ^^ Kunde bara inte motstå det.
Agilityn var jätte rolig. Hundarna var ivriga och var jätteduktiga, medan dom sprang genom alla hindrena skällde dom som galningar, och svara dom andra som skulle in lite senare på banan ;D
Jag köpte en grej till hunden, en massa hundgodis som är bra för hälsan, magen, och dessutom Supergott för hunden.

Nu sitter jag här, med katter hit och dit. På sängen, på axeln, och sedan gömmer en sig bakom dataskärmen ;D
Buster [hunden] tycker bara det är jobbigt med katternas busande hela tiden, så han njuter av sin skönhetssömn i Mammas säng.

En vacker bild från Mässan idag.

Puss! / Alice -
www.aliceme.blogg.se


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0