Vinterkylan x')

Hellu Everyone (:

Idag har jag inte gjort mycket alls, hittils.
Har mest kollat runt på bloggar osv. på datan.

Nu ska jag och min Bror ta hunden och gå en promenad på 1,5 timme x'P
Vi ska gå promenaden vi brukar gå på dom tidiga Sommarpromenaderna.
Så mysigt för man går förbi Skog och Hästar ^^'
Får väl se om hästarna vågar ta sig fram och hälsa, så man kan ta ett litet kort ^^D

Om det blir några kort, så kommer dom förmodligen upp ikväll om jag inte har för mycket att fixa. Ska cleana mitt rum, ligger kläder överallt ;o
Sedan hade jag tänkt att skriva ut lite bilder och sätta upp i mitt rum (:
Har köpt skitfina ramar, i digg it.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0