En rolig kväll helt enkelt :D

Igår hade jag en väldigt rolig kväll, precis som rubriken lyder.
Vid cirka 18'00 gick jag och mamma hem till mammas kompis och hennes barn, som är i min ålder.
Vi satt ute på deras terass/altan hela kvällen, eftersom det var så varmt.
Vi hade chips, paprikor och dipp. Sofia (som dottern i min ålder hette) fotade jag, och även deras übersöta hund Wilson. Mange (mammas kompis man) hade musiktävling med oss, och det var superkul :D
När klockan närmade sig kvart över tolv bestämde vi oss för att gå hem, eftersom dom skulle upp ganska så tidigt.
Vaknade vid elva ungefär och åt frukost med mamma då. Sedan har bara timmarna rusat förbi. Jag har mest tittat på Tv, suttit vid datorn och tagit lite kort på katterna. Ska bara redigera lite bilder så kommer dom upp på bloggen sen :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0