FÖRLÅT!! :(

Förlåt så hemskt mycket för att det inte blivit någpon uppodatering de senaste dagarna.
Jag trodde att internet skulle funka här precis som förra året, men icke. Dock provade pappa nu och ändra lite inställningar så nu verkar det funka ialafall :)
Så är det lika bra imorgon kommer jag kunna uppdatera då också! :D Igår när jag insåg att det inte funkade gjorde jag en video, så jag gör som en videoblogg varje dag, oavsett om internet inte funkar ;)

I måndags när vi kom ut så packade vi upp och lite så, sedan gick vi ner till deras brygga och fiskade lite. Vi fick en stor aborre men den släppte vi i igen :3

På Tisdagen fiskade vi lite på morgonen, sedan skulle pappa och dom börja jobba igen så då gick jag in i stugan en stund. Sedan fotade jag lite och gjorde en så kallad "Kameravideo" där berättar och visar lite om min kamera och kameraväska. Så när jagt kommer hem kommer jag ladda upp den på bloggen :)

Nu ska jag, min brorsa, pappa och hunden åka ut med båten en stund. Förra året åkte vi till ett ställe där det fanns SUPERMYCKET fisk, så vi ska åka dit nu igen!

Vi får hoppas att internet fungerar imorgon också, annars säger jag.. Hejdå sålänge!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0