Good morning world!

Hejsan hoppsan! :)
Jag vaknade vid si sådär nio, och sedan åt jag frukost och busade med hunden en stund, som nyss kommit hem från att ha vart på en promenad. Ja, och nu sitter jag här och väntar på att solen ska komma fram :)
Den lär väl komma snart så det är inte någpon längre stund egentligen som jag behöver vänta, menmen.

VAD SKA NI GÖRA IDAG?

Eftersom jag har så tråkigt och ingenting att göra här.. Så ska jag gå ut och fota en stund nere vid havet och här i trädgården. Ska även försöka fotografera hundarna lite om dom orkar. Dom leker ju hela tiden så dom behöver nog ta en liten paus :3  Ja, sen ska jag väl äta lunch.. och senare bara va :)
Lite senare på eftermiddagen/kvällen ska vi åka bort till en plats som dom har varje år. Det är som marknad fast att det är flera sådana stånd där dom säljer typ godis (såsom remmar, polkagrisar, kola) och en massa annat!
Sedan har dom typ som dragkamp (Vi tror att dom har kvar det men vi är inte säkra). Man anmäler sig i olika lag.. och dom som förlorar ramlar i vattnet. Jag ska dock inte vara med men det är kul att se på x)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback