Min dag ♥

Min dag började med att jag vaknade vid halv tio utav min jobbiga alarmsignal på mobilen.
Men jag gick upp och gjorde lite frukost, sedan startade jag datorn och åt min frukost medan.
Vid ca elva tiden ringde jag Alexandra. Hon skulle sova hos mig så vi snackade bara vilket tåg hon skulle ta och lite sånt skit ♥ Hon missade sedan tåget med en minut så hon tåg nästa som kom en kvart senare. Eftersom min mamma jobbar nära tågstationen så hämtade hon upp Alexandra efter hon stigit av från tåget. Sen har bara timmarna gått. Vi har väldigt roligt. Tror jag haft minst hundra skrattanfall xD Sen gick vi ut en stund. Efter vi kommit tillbaka så åt vi glass med hallon och björnbär. Efter att ha blivit mätta i magen så spelade vi lite kortspel, och nu sitter vi här!
Ja, var väl det mesta utav min dag idag! c:
Imorgon tänkte jag och Alexandra gå dit vi var igår och filma vad vi gjorde.
Det var en asrolig sak som gjorde att vi ramla och gjorde illa oss flera gånger, men istället för att vara deppiga och ledsna... asgarvade vi bara xD
Jaja, ni får se imorgon :)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0