Vad ska ni göra en sådan underbar dag? :)

PHOTO BY WEHEARTIT.COM

Själv ska jag åka ut till landet en vecka. Kommer därför bli väldigt snål uppdatering.
Just på mitt landställe så finns knappt någon mottgning. Brukar finnas internetmottagning på bergen ibloand eller på vår lilla gräsplätt vid huset, men knappt så att man kan sitta där vid internet :3
Kanske lägger in några inlägg, men bara så ni vet att det kommer inte bli som när jag är hemma och kan skriva hur många jag vill :)

Pappa kommer och hämtar mig vid cirka fyra, och då åker vi till landet. Tar typ nån timme att åka dit, så vem vet. Jag kanske uppdaterar i bilen? :)
Nej, nu ska jag packa de saker och kläder jag vill ta med mig :D
Uppdaterar senare, innan jag åker :3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0