Har vart med min kompis Alexandra och mina två kusiner idag (jämngamla).
Alexandra sov hos mig inatt c:
Asså gud, jag är sjukt trött :O
Jag har badat typ minst tio gånger idag och vi bada ganska länge varje gång, sen solade jag ocks så jag har blivit bränd. Inte kul, mitt ansikte är typ röd-rosa nu x]
Anyway, igår efter att vi (som vanligt) badat, så gick jag och Alexandra till typ en liten skog nära där jag bor och så fotade jag henne. Dock fick jag hjälp utav Tim av reflexskärmarna c:
Blev superbra bilder! Är ganska nöjd, dessutom var det första gången jag fota med reflexskärmarna! :D
Eftersom jag badat och vart ute hela dagen, har jag inte hunnit redigera och lägga upp några bilder.
Men imorgon ska jag redigera för fullt ;D
Alexandra igår i poolen c:

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0