Hos Pernilla (:

Sitter somsagt hemma hos Pernilla just nu. Pernilla är då min mammas kompis, men min familj känner Pernillas familj väldigt väl. Vi har vart och handlat lite och ska äta hos dom. Så det blir Tiffany som är min syster, hennes pojkvän Alex, Pernilla och hennes man och sedan ett utav deras tre barn Stephanie (15år).
Riktig stor-middag blir det, haha! ;P
Igår efter jag ätit frukost åkte jag och min mamma till V-sby Centrum. Behövde ny bikini, och jag hittade en bikini jag blev väldigt nöjd med. Ångrar verkligen inte att ujag köpte den, inte alls (:
När vi betat och gått ut till bilen så åkte vi och hämtade upp min syrra och hennes pojkvän och sedan drog vi till min pappa. Det var supervarmt och över trettio grader, så det var självklart att vi åkte dit, eftersom hos pappa har vi pool, studsmatta och en stor uteplats att sola och umgås. Efter att ha vart där några timmar åkte vi hem till min syrra Tiffany och åt middag där. Tacos bev det! :) Sedan bev det dags för fimkväll, haha! Alex (syrrans pojkvän) åkte til Boxx och hyrde två utav Twilight-filmerna. Så först tittade vi på ettan och sedan tvåan, dvs Twilight och New Moon. Vi var väldigt trötta när filmerna var sut så vi gick och lade oss efter det. Två på natten var klockan när vi a oss. Och gissa när vi vaknade då? :o KVART I TOLV! Inte van vid att vakna då, eftersom jag oftast brukar gå upp vid nio på heger och lov, just för att inte sova bort dagen, hehe! (:
Juste, måste berätta om min Fredag (lite sent kanske) :P
Jo, min Fredag började såhär:
Jag gick till skolan som vanligt vid nio och vi tittade på fim tills tolv, dock hade vi lunch och lunchrast. Men vid tolv var jag tvungen att gå då jag skulle på studentfest. Det var superkul (:
Det var Sebastian (Pernillas son) som tog studenten så vi vart bjudna och det var superkul. Det var god mat, roliga människor och det roligaste av allt, jag och Alexander (Pernillas son) hade vattenkrig. Min tröja blev blöt och den var det typ hela kvällen sen, inte kul, haha ;)
Vi kom väl hem vid ett eller något (:
Nu ska vi börja med maten. Grillat och pommes ska det va! :D
Uppdaterar senare, vet dock inte när.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! Märks att "L" inte funkar så bra på Alex dator! ;-)))

2011-06-12 @ 23:34:06

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0